UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Онлайн консультація юриста
  3. Вихід на пенсію

Вихід на пенсію

оформлення пенсії, пакет документів у зв'язку з виходом на пенсію

Останні питання юристу:

Anna (14 лютий 2017)

Доброго дня! Склалася така ситуація, що до 2007 року наша поліклініка була у складі лікарні. Там були всі особові картки, трудові книжки тощо. З 2007 року установа стала самостійною і у нас з'явився свій відділ кадрів і відповідно всіма кадровими питаннями тепер займаємося ми самі. Але як бути, якщо працівник хоче йти на пільгову пенсію і йому потрібно надати довідку про відпустки без збереження заробітної плати за весь робочий період, якщо у нас немає ні архіву наказів за той період, ні особових карточок. Нам були передані особові картки за період з 2000 р., а людина була прийнята ще у 1990р. Хто повинен надавати довідку за той період роботи? Тому, що кадровики з тої лікарні, куди наша поліклініка належала кажуть, що це обов'язок нашого кадровика туди їхати і виписувати дані з архівів. Хотілося б дізнатися, чи це справді обов'язок нашого кадровика чи просто кадровики із лікарні не хочуть робити зайву роботу? І якщо це так, то яким чином змусити їх виконувати свою роботу, якщо вони всі наших працівників відправляють з пустими руками і заявляють, що наш кадровик має туди їхати і збирати дані?

 Переглянути відповідь
← CtrlCtrl →
5 з 36

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору