UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Онлайн консультація юриста
  3. Інше

Інше #17142

Питання від Оксана (11 липень 2010):
Добрый день. Десять дней назад купила дома в поселке телефон в магазине,поехала на море и он проработал три дня. Пришла возврашать сегодня а мне сказали что мы не будем вам ничего менять, хотите езжайте в Харьков в сервисный центр и там его бесплатно отремонтируют если конечно он не упал. Что делать?

Ответ юриста () :

Это не вы, а продавец обязан отправлять тот телефон в сервисный центр, если сам не может отремонтировать. А на время ремонта предоставить вам аналогичный телефон. Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. 2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця. Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився. 3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача. Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті. Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником. 4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону. 5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги. Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті). 6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті. 7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться. Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі. При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів. 8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті. 9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів ( 172-94-п ) визначається Кабінетом Міністрів України. За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару. При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту. 10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті. 11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу. У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством. 12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару. Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею. 13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера). 14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Додаток N 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 ПЕРЕЛІК товарів, з яких утворюється обмінний фонд Телевізори Мікрохвильові печі Магнітоли Кухонні машини Магнітофони В'язальні машини Радіоприймачі Пилососи Холодильники Електропраски Морозильники Електроміксери Пральні машини Електросоковижималки Апарати телефонні, у тому числі мобільного зв'язку

Інше, інші питання

    Марина (31 березень 2024)

    Добрый день. Мне осталось 12 месяцев до выхода на пенсию. Хочу поменять работу, при этом стать на учёт в центр занятости. Не отразится ли в будущем это на размер пенсии?

     Переглянути відповідь

    Світлана (26 березень 2024)

    Д.день! Норма робочого часу вчителя-дефектолога 18 годин на тиждень . Просимо вас надати нормативну-правову базу відпрацювання робочого часу вчителя-дефектолога, який працює в Медичній установі.

     Переглянути відповідь

    Наталія (25 березень 2024)

    Доброго дня. Державний заклад перебуває на стадії реорганізації шляхом приєднання до нової установи. Уже необхідно попереджати працівників про зміну умов праці та готувати штатний розпис для новоствореної установи. Підскажіть будьласка штатний розпис новоствореної установи повинен складатись лише з вакансій і через два місяці туди переводити людей чи зразу можна формувати штити з окладами персоналу, адже люди мають персональні надбавки і доплати, які значно впливають на фонд оплати праці затверджений штитним розписом? Дякую.

     Переглянути відповідь

    Ольга (15 березень 2024)

    Цікавить відповідь на таке питання. У грудні 2020 року отримала диплом магістра. У 2024 році атестуюся як вчитель початкових класів, але не маю курсів з підвищення кваліфікації за 2021 рік(за 2022 і 2023 роки маю 295 годин). Чи можу у такому випадку бути проатестована на II категорію?

     Переглянути відповідь

    Світлана (13 березень 2024)

    Доброго дня. На нашому підприємсві цех "А" з'єднують із цехом "Б" і утворюють цех із назвою "В". Посади фасувальник-пакувальник цеху "А" змінюються на посади фасувальник-пакувальник цеху "В". Як оформляти правильно: а) наказом про переведення на посаду в інший цех за згодою працівника (ч.1ст.32 КЗП) чи наказом про зміну назви цеху (без згоди працівника) (ч.2 ст.32 КЗП)?

     Переглянути відповідь

    Наталія (21 лютий 2024)

    Доброго дня! Чи може медична сестра ліцею суміщати виконання обов'язків вихователя по підвозу дітей? Та чи можна її тарифікувати як педагогічного працівника? Дякую.

     Переглянути відповідь

    Наталія (12 лютий 2024)

    Добрий день. Чи має право підприємство самостійно присвоїти ( раніше не було взагалі) робітникам розряди? При присвоєнні розрядів керуємось ДКХП. Якщо в ДКХП професія не розподіляється на розряди, як бути?

     Переглянути відповідь

    Наталія (12 лютий 2024)

    Добрий день. Плануємо присвоїти розряди робітникам підприємства. Чи маємо ми право самостійно присовїти розряди робітникам ? ( за погодженням з представником трудового колектива) розробити Положення про присвоєння розрядів , внести відповідні дані в колективний договір. створити комісію, взяти за основу при присвоєнні розрядів ДКХП . Якщо в ДКХП професія не розподіляється за розрядами . як бути?

     Переглянути відповідь

    Світлана ( 7 лютий 2024)

    Доброго дня Підкажіть, будь ласка, чи має право керівник державного підприємства ввести працівників в мінус по годинам( норма годин за квартал не буде відпрацьована) і заставити працівників писати заяви на свій рахунок. Дякую

     Переглянути відповідь

    Галина Пилипчук ( 9 січень 2024)

    Доброго дня.Скажіть будь ласка у мене диплом початкової школи чи маю право пройшовши курси, викладати у 10.11 класі.

     Переглянути відповідь

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору